Ανακοίνωση προς τους λογιστές - φοροτεχνικούς

Από το Οικονομικό Επιμελητήριο

08 Οκτ 2014 - 09:45

Picture 0 for Ανακοίνωση προς τους λογιστές - φοροτεχνικούς

Το  Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας  ανακοινώνει στους  λογιστές φοροτεχνικούς  ότι εντός του Οκτωβρίου 2014:

  • Θα προκηρύξει τα επιμορφωτικά σεμινάρια για τους  λογιστές φοροτεχνικούς  Β τάξης για την απόκτηση της Α τάξης
  • Θα ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής  της αίτησης  παρακολούθησης της αναγκαίας  εκπαίδευσης  που προβλέπεται από τις διατάξεις της ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Η5  του άρθρου 1 του Ν.4093/2012  προκειμένου να υποβάλουν την ΥΔ  εντός του πρώτου διμήνου του  έτους 2015.

Για τη υποβολή των παραπάνω αιτήσεων  απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΕΕ [1].



 
Σύνδεσμοι
  1. http://www.oe-e.gr/oe/images/stories/pdfs/egrafi_stis_Hlektronikes_Ypiresies.pdf