Το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ» χρηματοδοτεί παρεμβάσεις με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας στον οικιακό κτηριακό τομέα, τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και κατά συνέπεια του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών, με ιδιαίτερη μέριμνα για τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, σημειώνουν παράγοντες του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μετά την υπογραφή της ΚΥΑ για την έναρξη του νέου προγράμματος. [1]
Διαβάστε περισσότερα εδώ [2]