Για πρώτη φορά το σύνολο των λογιστικών κανόνων συγκεντρώνεται σε ένα νομοθέτημα διαρθρωμένο με βάση τις βέλτιστες πρακτικές για όλες τις επιχειρήσεις και τους λογιστές.
Αλλάζει προσεχώς ο τρόπος υπολογισμού των προστίμων για τις παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας, σύμφωνα με σχέδιο που επεξεργάζεται το Υπουργείο Εργασίας.