
Παράνομη κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία που προκήρυξαν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων ΕΦΚΑ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής.
Με σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του ΕΦΚΑ καλεί όσους υπαλλήλους συμμετείχαν στην απεργία να προσέλθουν κανονικά στην Υπηρεσία τους.
Υπενθυμίζεται ότι η απεργία προκηρύχθηκε μετά την εντολή που έδωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης προς την διοίκηση του ΕΦΚΑ για την αναστολή των αδειών των υπαλλήλων την περίοδο των εορτών για να καλυφθούν οι αυξημένες και έκτακτες ανάγκες του Φορέα.
Στην αγωγή που κατέθεσε ο ΕΦΚΑ υποστήριζε ότι οι 2 ομοσπονδίες παραβιάζουν τους κανόνες της σχετικής νομοθεσίας που ισχύουν εδώ και πολλά χρόνια. Ειδικότερα, μεταξύ των άλλων, δεν τήρησαν την τετραήμερη προθεσμία προειδοποίησης που προβλέπεται για απεργία στο δημόσιο, οι απεργίες δεν προκηρύχθηκαν από τις γενικές συνελεύσεις των σωματείων και δεν κάλεσαν, ούτε καν για την τήρηση των προσχημάτων, τον ΕΦΚΑ σε δημόσιο διάλογο.